Bredareds IF -glädje och gemenskap
Bredareds Idrottsförening
Bredaredsbladet

Bredaredsbladet ges ut till Bredareds IF:s medlemmar fyra gånger om året. Nummer 2, aprilnumret, delas dessutom ut till alla hushåll i Bredared. Genom numret vill vi presentera föreningen och visa den aktivitet som finns bland oss medlemmar.

Nummer 1 ges ut i januari, manusstopp 2 januari.

Nummer 2 ges ut i april, manusstopp 15 mars.

Nummer 3 ges ut i juni, manusstopp 15 juni.

Nummer 4 ges ut i oktober, manusstopp 1 oktober.

Vill du bidra med bilder, texter eller kanske knep&knåp? Det är mycket välkomment. Hör av dig till info@bredaredsif.se

Du hittar de senaste numren av tidningen under Dokument. För tidigare nummer kontakta info@bredaredsif.se.

Bredareds IF på Instagram och Facebook

Information från hela föreningen

Bredareds IF på Instagram. Tagga gärna de inlägg du gör och som berör föreningen med #bredaredsif och @bredaredsif. På Instagram kan du söka på #bredaredsif för att se vad andra skrivit där de taggat oss.

På facebook-sidan Bredareds IF publicerar vi information om vad som händer i föreningen. Informationen på föreningens Instagramkonto och facebooksida är oftast samma.

Information från specifik idrott/träning

Bredareds_if_fotboll är ett Instagramkonto där vi publicerar information om kommande aktiviteter och inte minst berättar om det som

händer i våra lag.

Bredareds utegym och styrketräning är en facebook-grupp där vi publicerar information om träningspass för styrka, rörlighet och kondition. Du ju kan själv skriva i gruppen och bjuda in till gemensam träning på t.ex. utegymmet.

Bredareds IF Orientering, är en facebook-grupp där vi publiceras information om kommande aktiviteter inom orienteringen och vi berättar även från aktiviteter som varit.

I Motionslöpning vid Klockargården informerar ett i gäng som löptränar på torsdagar kl 18 om kommande träningar.

Andra informationskanaler

E-post

Information kan skickas till alla eller grupper av medlemmar. Mailutskicket görs via verksamhetssyatemet SportAdmin.

Webbplatsen bredaredsif.se

På vår webbplats finns information om föreningen och vår verksamhet. Här finns kontaktuppgifter och information om föreningens organisation.

Samarbetspartners
Våra sociala medier